Followers

Wednesday 23 May 2012

33 times

tak tahu mengape dan mengape semakin hari aku semakin tergila gilakan menatang ni. aku dah kate , lau aku nak, mmg aku nk. tapi tu la,, mahal sangat hargenye.. mahal ke ? bg korang tak mahal. tapi bg aku, mahal. ingt nk p TS. kat situ jela kot yg brg2 cm murah. haha. -,-'

ni la bende2 nye haaa....


saksikanlahhh kebuangan ketebiatan saya ketika hati sedang melonjak gembira dan penuh dengan kebahagiaan.
*sile scroll ke bawah lagi*
.haha.


aku cume nk kale light blue tu.  nampak tak ? 
nak jugokkk tak kire.

aku ni budak yg jenis paling tak suke pakai kasut. sebabnye aku tak suke pkai stokin, aku ase aku g sekolah, ley kire je kot aku pkai stokin bape kali. kekadang hari isnin pon aku tak pakai stokin. hahoho. 

kat kampus pon aku paling rajin pakai seliper. haha. buang tebiat an. pakai heel,wedges, sandal time2 yg perlu sahaja, ataupon ikot mood. HAHA. ape nk buat, tu la bulat namenyer. suke2 je ikto peratoran mengikut mood. 

tapi ntah sejak bile lak aku ni minta pakai kasot. aku pon ta sedar sejak bile aku mule tertarik untuk memakai kasot. maybe sebab lawa kot design dy. keh3. lawa la kot.tapi kalau tak dapat ? -,-' ermmm, tapela, tade rezeki. 


okey bye bye

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p