Followers

Saturday 19 May 2012

30 times

ari ni aku nk cte pasal ape ea? erm aku nk cte pasal , haaa, aku ngn  kawan aku da okey da. hihi. suke2. ade pulak an, gado pastu nk pujuk2, bukan pakai call, texting ke,mms ke, fb ke, tak okey, kiteorg pkai blog. aku post kat blog aku, nt dy post pulak kat blog dy. HAHA. punye la ego . haha. tak pnh dibut org. mmg kanak2 tol an. haha.


hari tu ade tak aku cte pasal aku jumpe pedot? ouhh ade an. cume aku just cte mase sebelum pergi jumpe dy je an. erm, korang tengok gmbr jela ea.. mls lak aku nk bcerita.



time ni aku tak jumpe pedot lagi,dy still ade dalam dewan. nga dieksperimen. haha. sumpah boring. cmni la gaye aku. haha. nk ngok gaye adik aku lak, efy? sile la scroll ke bwh. 


ha ni la efy, punye la penat dy membebel sebab si pedot ni lambat gile g kat kiteowg. kesian gak aku ngn dy ni. tapi nk wt cmane an. sabo jela. tak kate efy la, aku pon sekali membebel. kau bygkan la, dr kul 9.45pg tercongok, kul 1 bru la dy dtg kat kitorg. punya sandii busss. punye la efy bengang. nasib abik aku cool jek. haha. tapi tade la sangat.

ha ni la pedotnyer. haha. pedot ni kan dulu aku pnh gak minat dy. dulu2 la time keje lu. aku ngn kawan aku zida selalu a usha dy ni. tapi tak de la tepikir sampai nk bercintan cintun an. dy ni anak buah bos aku. ala yg aku dok selalu cite sal bos aku tuhhh. ha ni la ank buah dy. hensem ke? -,-' mmg hensem pon. kalau korang nk thu mase aku keje lu, aku pnh bckp ngn dy ni, sekali je. haha. tu pon an dy yg tnye aku, dy tnye, 'da lame ke keje ngn paksu'. haha. kalau korang scroll ke bawah lagi, ade gbr dy lagi, ni agk cun la jugak. 

korang perasan tak, bile aku senyum tutup mulut, dy bukak mulut bukan main lagi an, lau aku sengihhh, dy senyum tutp mulut. haih. hampeh nyokkk.-,-' dy pk dy hot la senyum mcmtu . haha. gilo nyo pedot.

okey setelah due jam dy berehat, dy pon g la ujian balik. haih. dah mule ah, kebosanan aku menunggu dy. mmg gilo la wa ckp luuuu. tengok efy kat bwh ni cmne da rupe dy? haha


haha. tengok.mcm org gilo dh. dy asek merayau je lam kem tuh. kesana kesini. abis jugak la rm50 duk situ. macam2 la nk mkn la, majalah la. air teh o ais, brape gelas lak aku bantai ann. ha lagi an, ade la pedot uh ujian lari.. check stamina. bape km tah dy kate, sekali ade a dorang dorang ni lalu kat tmpt aku, adik aku ley babai? . si pedot katenye senak dy tahan gelak tengok efy. ye a, org nga berlari, g babai. mmg org tutak tergelak. kelako kelako. 

haih pedot, kalau la kau ta dapat lagi masuk tentera tu, mmg aku yg gilo, bukan kau. penat ni dekat 24 jam jage kau dari luar dewan hahahaha. 

ade lagi yg aku nk crite pasal hari ni. nt la  malam sikit aku cte. hoho. 

muahmuahxoxo




No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p