Followers

Tuesday 29 May 2012

35 times



kekadang hidup aku, mulut aku ni, ckp pon tak serupe bikin. aku ckp bnde lain, tapi hati aku sebenarnye nk ckp bnde lain. sebab ape jadi cmtu? kekadang jadi mcmtu sebab aku tak dapat control hati aku sendiri and aku taknak kalah. disebabkan hati aku sakit sebab dia sakitkan, aku nk jugak hati dia sakit. 

*tade mention kat sape2, harap maklum.*

sori kot kat sape yg pernah terase dgn aku. aku mintak maaf sangat2 sebab ape yg aku pnh buat. aku tade mksud ape2, aku taknak bermusuh dgn sape2, sebab aku thu, perangai aku yg satu ni takkan bawak aku kemane apatah lagi nk bwk pegi padang mahsyar. :(





bukan aku ni suke sangat jilat ludah sendiri balik. tapi kekadang rase sayang tu kite sendiri tak dapat cntrol. sebab? kite letak harapan kat org tu tinggi sangat. dekat situ kite dah salah sangat2. walaupon sesetengah orang rase , 'asal pulak tak ley letak harapan tinggi2', 'knape pulak cmtu, dy kan bakal suami/isteri kite jugak ?' 
haha. nk kate bahlul, tak jugak org yg menimbulkan pertanyaan sebegini. 

bagi aku la,kalau kite letak harapan yg terlalu tinggi kat couple kite yg belum tentu jadi laki or bini kite, buat kate la dy bla cmtu jer tinggalkan kite, tak ke ternganga kite dibuatnyesiap berjurai2 air mate tengok dy ade couple baru. hambek kau. baru kau tahu mane yg betul mane yg salah. so, bertindaklah sebelum terlambat. semuanya terletak di tangan anda ~ 
                                                              HAHAHA. 


so dengan itu , anda perlulah buat  cmni . *sile scroll down*

sebab-sebabnyer adalah seperti berikut ;




Aku belum lagi jumpe org yg boley buat aku tersenyum tanpe buat ape2..so aku tak ley nk komen ape2, ini adalah kerana, aku mmg suke tersenyum, tersengih walaupon org tu baling batu kat aku. haha. setakat ni yg selalu buat aku seronok, tak lain tak bukan, mak ayah aku, adik beradikaku ayan dan efy. kengkawan yg agak selalu feeling2 ngn  aku, zida, qilazzz, qilaadm,mira. pastu kengkawan aku yg ade bile suke dan duke time kat sabah, pipah, samen, esah, salha, nini, sapa lagi aaa, ramai. kawan2 kat sabah sume baik2, sume caring2 belake. HAHA. 




AGAK-AGAK ade tak sesiape yg nk bg aku jawapan cmni ? nampak cam sweet kan. mungkin suatu hari nanti. aku tak mengharap myman tu seorang yg berharta dgn dilimpahi dgn kemewahan dunia, aku cume mengharapkan sesorang yg mampu untuk memberikan aku kemewahan untuk bekalan di akhirat nanti. insyaallah.

sampai sekarang aku tetap dgn prinsip, lelaki yg baik adalah untuk perempuan yg baik manakala lelaki yg jahat adalah untuk perempuan yg jahat. 

kbai.-,-'










No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p