Followers

Saturday 19 May 2012

31times

hohoho. nampaknya pada hari ini aku akan mengepost due posting. haha. rase2 bes tak cte aku post yg sebelum ni? mcm best la kan. -,-'

tadi siang, dr pg smpai ke ptg aku dok melepak kat sunway lagoon. hoho. dengan daus. best jugak, agak enjoy. aku ni name je duk kat shah alam. dekat ngn uma aku je sunway tuh, tapiiiiiii aku tak nh masuk sunway lagoon tu kalau bukan proton buat family day. HAHAHAHHA. gile an ?

nak wt cmane, da proton suke wt family day kat situ, tapi tahun lps aku tak pegi, sebab aku da balik sabah. and, mak bpk aku g haji. so adek aku due beradik tu jela g sunway lagoon, and lagi tige tiket tuhhh dorang jual.haha. so sweet tol. kecik2 da pandai berniaga.

okey ni ha aku nk cte, tadi kat situ aku main mcm2. peh seronok gila. sume la kiteorg bedal. ha lupe nk bgtw yg g tadi, aku, daus, faizal. faizal ni kawan daus, agak gile kit otk dy. ade je bnde dy nk buat . pastu an, cm kekanakan ribena sikit. haha.

yg tak ley bla, memule kiteorg jejalan jao tengok harimau, pastu bermula la game game kami. haha. memule main bufallo ape tah, agk seram , memule naik mmg cm bak kate faizal la, terkeluar jantung dy. haha. dah nak balik uma pon kiteorg ley naik lagi sekali bnde tu, kali kedue naik, kpale aku terhantuk kat side tmpt duduk tu. terus miong pale otk aku, amek gmbr pon senyum cm tak ikhlas. aku cm tak pnh tengok lagi senyuman yg mcmtu. hurm.

pastu kiteorg main pirate ship. bnde ni aku pnh main dgn zida dulu. okey ,, mmg seram. aku dah tahu seram, tapi aku gagah gak naik. bayangkan ea, bnde tu bru gerak sikit, aku da tutup mate teros. aku tak sanggop. haha. sepanjang bnde tu bergerak, aku jeritttt sambil tutup mate. gile tak gile?

then ade maen gak tomahawk, yg ni mmg teros miong pale aku, sampai nk pikir pon, ntah hape2 la kau bckp. sume cm tak betol je. seram gak laa. berpusing pusing. gile. sape tah yg reka bnde2 cmtu. tak phm aku..

sebenarnye, aku dr pg kua tu kul 9pg, smpai kul 4ptg aku menahan lapar. sampai senak perot aku. tapi steady jela. control macho. keh4. tu la kot penyebab knp aku cm lemau je tadi. hahahaha.

tapi satu je, kan best lau pika ikot sekali tadi. aku nk jumpe dy. kalau dy ikot, msti aku tak ase cm kaku sangat tadi. ape ley buat, mak dy tak bg. then tak sehat lak.,takpela, tade rezeki, lain kali ley pegi lagi kan..

aku ase cm rugi sangat tadi nape kau cm lemau sangat tak gambar betol2 tadi ngn daus. aku senyum pon lawak sangat. berkali2 aku tngok tadi. sejak bile muke aku berubah ni. ni dalam fon aku ade due je kot pics yg ade.em takpela, nt harap2 ley jumpe agy kan..tapi da nak balik sabah~ alahai.

korang nk tngok ke gbr tu ? haha. tak pyh la, cun sangat pulak aku nengok. tapi seram pon ade..sekarang mate aku pun da lalok2 semacam, baik lah gua p tidoq lu. haha. satgi ley jadi gila dok mengadap laptop dgn mate yg merah nih. haha.

bye u olsssss



No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p