Followers

Tuesday 29 May 2012

34 times

wah wah wahhhhh ~ cm da lame en tak updating blog ni. lame ker? mcm laaa~ sebenarnye aku ade masalah sikit. tapi aku tak thu ap masalah aku, tapi yg pasti aku serabut sangat. sangat2 serabut. tapi tu la, sabar jela aku kat sini. bak kate mak jemah



menyampahhhh ~

haha. gmbo ni nampak cm comel and skang nga femes kat fb skang. tapi ade gk aku tepikir mak jemah kat ats ni boboy ke gegel. hoho. persoalan first2 aku nmpk gmbo ni haaa. tapi takpe, comel comel comel. kiut jugok walaupon boleylaaa. 

nk tahu satu cte tak? 2 hari ni, maksudnye, hari ini, 29hb5 dan semalam 28hb5 , aku on9 kejap2 jer. ceritenye bermule semalam tau,,,aku en on9 kejap2 sebab aku tengok zida takde on9, so aku off9 la, sebab aku nk borak ngn sape en, kalau bukan dy. pastu tetibe mlm semalam jugak la, kiteorg same2 nga on9, aku da nk off senanye, sbb tak nampak dy on9, sekali da nk off nampak dy nye chat kale hijau. teros a tego. nk tahu ape yg terjadi ? jengjengjeng~ 

Messages

  • 22 hours ago
    Amalina Hassbullah
    • oh sayang~

  • 22 hours ago
    Zida Fira
    • yew sayew

  • 22 hours ago
    Amalina Hassbullah
    • bru kau on9
    • kau g mane sehari ni
    • diam je
  • 22 hours ago
    Zida Fira
    • haha tahniah la.. aku baru nak tanye kaw.. baru nampak kaw on9.. kaw g mane sehari ni? hahaha
  • 22 hours ago
    Amalina Hassbullah
    • eh yeke?
    • selu tu aku on9 nampak kau, ni tak nampak, aku off la. haha
    • boring en
  • 22 hours ago
    Zida Fira
    • haha tahniah la aku buat benda yang sama
    • *sayang nampaknya kita tidak sefahaman lagi..
    • hewhewhew
    • hakhakhak
  • 22 hours ago
    Amalina Hassbullah
    • haha
    • marilah kite putus
  • 22 hours ago
    Zida Fira
    • marilah..kita tak dapat lagi bersame
    • hakhak
  • 22 hours ago
    Amalina Hassbullah
    • alhamdulillah..
    • akhirnye bebas jugak aku
    • hahha
  • gilo tak? -,-' 

    lalalala~


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p