Followers

Wednesday 9 November 2011

pagipagiyangharubiru

hari ni agak awal la aku bangun kan. kul 830 da celik mate dgn tpakse sebab jiran sebelah tu ketuk pintu uma aku sebab nk tnye nk nasik lemak tak. sebab anak dy a.k.a kawan adik kecik aku tdo kat uma aku. tu dy tny bape org ade kt uma, nk beli nasik lemak. aku yg agak2 mamai time bukak pintu tuh, bile dy tnye nasik lemak, teros aku bla g kat tilam aku, masuk lam selimut. mengantokkkk baiiii. pastu tetibe kawan aku mira message aku, dy tnye aku ade tak kat uma, hmmm, nk suh cover dating la tuuu. HAHA. aku pejam je mate, pakcik tadi tu bagi salam lakkk. hadoiii. inilah balasan tido kat ruang tamuuuu. okey, lpastu , aku pejam mate lik, tetibe, kawan aku lak bagi salam kan. aku  suh je la adik aku yg bukak pintu sume. aku da ta larat dahhh. aku dalm selimut lagi time uh. dy da datang, takkan ku nk tdo. so aku pon borak2 la ngn dy. tapi ku nga baring lam selimut, tapi kepale je terjojol. haha. korang dapat bayangkan tak cmane gaye aku time tu ?pastu dy cte la kt aku pasal pakwe dy. sal pakwe dy ni aku tak brape berkenan. tapi ade la sebabnye kn. pastu kan dy cite2 uh, mcm nk terlelap aku time tuhhh. HAHA. tapi aku dgr gak betol2. okey, pkwe dy da sampai,dy bla la kn.. aku da segar dah mate aku tau time uh. aku call la stillsyg akuu. haha. dy pon bru bangun tido. okey bile da abis call sume, bos aku anta message aku ade kt uma tak. eh correction ! BEKAS BOS . hehe. dy nk anta buku la tuu bagi aku keje kit kat uma. nk tengok buku tu tak ? ni haaaa bukunye.. silekan lihat


haha. bnyk kan ? agak laaaa wehh. tape2 . aku redha menyumbangkan teng aku di saat terakhir aku kat sini.setiap buku ni aku kene kire brape muke suratnye, kire brape drawing plan sume. haha. sume buku2 or documents ni pasal malaysia airlines. dah la aku ase cm nk tmuntah dgr kapal terbang, ni lagi nk wt keje sebab kapal terbang. hurm, apela nasib badan.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p