Followers

Sunday 13 November 2011

cookingcooking

hari ni special sikit tau. sebab aku masak sup sayur, sambal kicap and ayam gorengggg, ni untuk makan tengahari. pagi td aku and adek beradik tak mkn ape pon. just buat air pastu adik aku makan serunding yang mak aku tinggalkan sikit sebab yg selebihnya dia bawak bekal g sane laaa. aku agak bangge la kan, sebab selame hidup ni aku masak sume tak brpe nk menjadi . haha. mungkin kali ni aku buat dgn penuh perasaan. haha. walaupun aku buat sup sayur ni berpandukan resepi kat tenet, tapi bukan 1110% okey aku tengok resepi kat internet. aku bace je, pastu aku maen cmpak2 je bahan lam periuk tuhhh. yang tang sambal kicap uh aku gune resepi turun temurun nenek moyang aku k. sebab selalu aku tolong mak aku buat sambal kicap je. haha. sebab senang sangat. yg lain2 bulatbulat aku serahkan kat mak aku . HHAHA. bukan tanak buat yg laen2 tu, aku cume malas nk dgr mk aku bising , sbb nt sumenye salah. hehe. sebab org tua ni teliti bile buat keje. bayangkan la potong bawang pon kene potong ade carenyerr.. HAHA. tkpela, asalkan mama bahagia. yg ayam goreng tu pulak, haha. tu yg da siap punye aku beli, cume tinggal nk goreng je. fast food ! okey ler tuh dr takde kannnnn.  ni aku upload sikit2 gmbr buat kenangan lam blog tersayang nihh, bukan ape, ingt senang nk masak sorang2 ni. HAHA. selamat menjamu mate anda okey !




macam lawak lak bile di snap makanan2 aku nih. OKEY, bye. nk mencekik lu aa

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p