Followers

Thursday 3 November 2011

halkamiadikberadikdirumah

asyik asyik maen game. macam da tade keje lain dah. ape la lagi yg aku nk buat kat uma ni selain drpd bace novel, online, maen game, kemas uma sume and LEPAK !. okey la tu kot dr adik ku yg macam lagi tade keje, makan,PS2,maen polis entry dgn Bunga,makan,PS2,maen polis entry , and so on la kan. haishhhhh.

payah sebenarnye tau nk jage budak kecik ni walaupon sebenarnye besaq anak gajah. tak cye, nengok laa kat tepi tu, ade gambar dy nga pakai bjuu malaysia. dy ni jenis sume nk kne ikot kpale otak dy tau. maybe sebab dy ni manje sangat kot ngn mak bpk aku. sume yg dy nk kite kne bagi. mcm haritu aku kua ngn stillsyg, aku tpaksela tinggalkan dy kat uma tau sorang2. aku nk wt cmane. aku mmg nk bwk, tapi leceh la kan, dy da la bnyk songeh, bnyk ragam. penat aku nanti. pastu kan, dy ley call aku tiap2 setengah jam. time lam wayang, dy ley call aku kan bnyk kali lak tuihhh. dy call aku bnyk kali sebab suh aku belikan cd game PS2. puas la aku mencari. tp sebenarnye bukn cr betol2 pon. sbb aku mls. nt dy bising lak lau aku salah beli kan, aku pon buat2 la mcm takde kedai cd game. HAHA. pastu kan aku balik je punye la dy mengamok, gle penat aku bertekak dgn dy. dy merajok smpai tanak makan. HAHA. see degil kan ? okey kebetulan esoknye kawan aku ajak aku g IOI. so aku ckpla kat adik aku, jumla kite g IOI. punyela dy suke. dh satu hal kat IOI tu. sebok la dy nk mencari cd game dy tuhhhhh. geram akuuuuuu ! tapi sabar jela kan.


BYEROJERANDOUT!

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p