Followers

Wednesday 2 November 2011

i _ _ _ _ you.






knape ye aku rase cmni selepas aku terima dia ? ALLAH bg petunjuk ke kat aku ? tetibe skarang ni aku rase mcm tak tentu arah, hati aku runsing gila bila teringat dia, teringat janji2 dia, YA ALLAH, boleh ke aku cube harungi semua ni, aku tak tahu aku nk cite kat sape lagi, aku takot org pandang serong kat aku, aku takot. sbb aku da jilat ludah aku balik. aku sengaje ke tak sengaje ? aku kompius sangat2. knapa aku perlu ada perasaan mcmni kalau aku tak kuat . okey, aku cube buang perasaan cmni..

yg sebenarnye aku da keliru dgn hati aku sendiri. samada aku sayangkan dia atau dia ? ataupon aku benci dia ke aku tak bencikan dia pon ? ke aku ni jenis ego? sebab dia tinggalkan aku cm org bdo, so aku nk balas balik kat dia, tu aku jd cmni ? tapi, takkanla pulak. aku betol2 tak phm.

so maknenye aku ni mmg terlalu bnyk mase sebab aku da buang mase pikir pasal bnde hal remeh temeh ni ? ye betol ke tak ? aku pon kurang pasti.hurm, takpela, dr aku buang mse dgn menghabiskan mase yg ade dgn memikirkan bnde cmnie, ade baiknye aku pikir sal mak bpk kau yg jauhhhhhhh sangat2 dari aku ni. kan ? lagi ade faedahhh. takpon bAikla aku g tidokan bunga tu tdo selena lenanya. HAHA. bunga tu KUCING aku. bunga sangat comel tau. geram tau tengok dia.sekarang ni dy nga tdo kat tepi aku siap selimut bagai lagi. haha. macam la sejuk sangat. yela, mmg sejuk pon knan, hujan nih beb.



      HAHA. AKURINDUMAMAAYAHAKU.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p