Followers

Saturday 12 November 2011

hari ini dalam sejarah

wow wow wow and wowwwwwwwwww . whoaaa~ hari ini aku ade best story okey. mau tahu ka apa ? mau tahu ? iya iyaa aku mau crita la bh ni. aku rajin woooo harini, dr pg td smpai la ke petang aku kemas kemas kemas uma aku ni. seronok jugak wt keje uma ni. almaklum lah kan mak ayah aku jauh skang ni, nak tanak, akula kene buat sume ni. huhu. aku tak kesh pon.. sebab aku rase sangat best tadi. tak tahu  la nape kan? okey okey, next, aku cooking2 woo tadi. HAHA. ni agak lawak, aku buat megi goreng jerr. sebab aku mls nk masak. pastu an buku buke yg bos aku hantar mintak tolong kire tuhhh da siap dah tadi. whoaaa ~ tak sangke aku da siap. mengantok oo td time mengire. bile da siap kire a.k. sekarang, tade la pulak mengantuknyer.

oh oh, aku sekarang terlalu addicted sangat2 dgn novel. tak tahu la nape. HAISHHH. semalam adik aku ade beli 2 bijik novel.



1.                                                                2.



HAHA. macam best kan ? okey, aku baru nk start bce yang novel nombor due tu. OKEY, aku da excited nk bce ni, BABAI 




         

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p